B0t0ks

B0t0ks tedavisi, herkesin ulaşabileceği uygun bir tedavi yöntemidir. Bazı kozmetik tıbbi tedavilerin aksine, kırışıklıklar veya diğer cilt çizgileri olan herkes için uygundur. Buna, doğal yaşlanmanın belirtileri ile savaşmak insanlar da dahildir.

B0t0ks enjeksiyonları Botulinum Toksini adlı bir ilacın FDA tarafından onaylanmış ve hem tıbbi hem de kozmetik amaçlar için 20 yılı aşkın süredir kullanılan bir tedavi yöntemidir. Bu zaman kadar herhangi bir yan etkisi olmadan kullanılmıştır. Çoğu kozmetik tedavi gibi yan etkiler ortaya çıkabilir, ancak bunlar geçicidir. Morarma veya şişme olabilir.

B0t0ks tedavisi ile alakalı en sık sorulan sorulardan biri tedavi sonrasında hastanın yüzünü hareket ettirip ettiremeyeceğidir. Ancak B0t0ks enjeksiyonlarının böyle bir yan etkisi yoktur. Ancak hasta uzman bir doktor seçmemişse ve enjeksiyon çok fazla enjekte edilmişse böyle bir yan etki ortaya çıkabilir. Bu nedenle mutlaka alanında uzman bir hekimle iletişime geçmek önemlidir.

Kaşlarını çattığınızda veya herhangi bir mimik yaptığınızda yüzünüzdeki kaslar kasılır. Zamanla bu mimikler çizgiler ve kırışıklıklar oluşturacak ve sonunda kalıcı hale gelecektir. Yüzümüzdeki kaslar hareket ettiğinde beyindeki sinirler yoluyla kaslara bir mesaj gönderilir. B0t0ks enjeksiyonları ise bu işlemi durdurarak çalışan kasları felce uğratır.

Düzenli olarak kullanıldığında B0t0ks tedavisi yaşlanmanın belirtilerini geciktirebilir ve önleyebilir. Botulinum toksini yüz kas hareketini kısıtlar, bu da yaşlanma belirtilerinin önlenebileceğini gösterir.

B0t0ks tedavisinde enjekte edilen maddeler çoğunlukla yüz için kullanılır. Alın kırışıkları, gözlerin çevresindeki kaz ayakları ve kaşlar arasındaki çizgiler en popüler alanlardır.