Göz Altı Dolgusu

Göz altı dolgusu, yüzün bütün görünümünü değiştiren, yaşlanmanın etkilerini ve yorgunluk belirtilerini önemli ölçüde azaltan, doğal sonuçlar yaratma kabiliyeti nedeniyle, estetik endüstrisindeki en popüler dermal dolgu tedavisi uygulamalarından biri haline gelmiştir.

Göz altı torbaları, gözün hemen altındaki ve bazı kişilerin koyu halka olarak tanımladığı çukurlu efekti yaratan alandır. Her yaştan insan bu durumdan etkilenebilir, ancak yaşlanma sürecinin ortak bir belirtisidir.

Göz altı dolgusu hyaluronik asit (HA) dermal dolgusu kullanılarak uygulanır. Bu madde boşluğu doldurur ve ardından koyu gölgelerin görünümünü azaltarak daha taze ve daha az yorgun görünmesini sağlayarak cilt ile bütünleşir.

Dermal dolgu maddeleri, parçalanma ve vücuttan ayrılmadan önce ciltte 18 aya kadar kalır. Ne kadar süre dayandıkları vücudunuzun dolgu maddesini ne kadar çabuk parçaladığı gibi faktörlere bağlıdır. Göz altı dolgusu yaptırmanın güzelliği, tamamen geri dönüşümlü olmasıdır. Bunun anlamı, olumsuz bir reaksiyonunuz varsa veya sonuçlarınızdan memnun değilseniz, etkisi geçtikten sonra tekrar yaptırmanıza gerek kalmayacağıdır.

Çoğu klinisyen, dermal dolgu tedavisi sunarken, müşterilerinin güvenliğinin en önemli husus olduğu konusunda hemfikirdir, ancak sektördeki birçok kişi, müşterinin bu konuda elverişli araçlara veya becerilere sahip olmadan güvenliğini sağlamanın imkansız olduğunu iddia eder. Tedaviniz için bir tıbbi profesyonel seçmek, olası bir durumda bir şeyin yanlış gitmesi veya bir reaksiyonun olması durumunda, acil bir durumla başa çıkacak donanıma sahip ve iyi eğitimli bir profesyonel tarafından tedavi edilmeniz nedeniyle korunmanız anlamına gelir.