Saç Dökülmesi Tedavisi

Saç dökülmesi tedavisi, farklı sebeplerden dolayı dökülen saçlar için firmamız tarafından uygulanmaktadır. Sağlıklı saç derilerinde 100 ila 200 bin arasında saç teli bulunuyor. Bunları yıkama ve tarama gibi işlemlerden geçtiği için ortalama 100 ila 150 arasında saç teli dökülüyor.

Normal bir döngüde bu dökülen saçların yerine yenileri çıkıyor. Ancak bundan fazlasının dökülmesi durumundaysa saç derisi arayı kapatamıyor. Zamanla bölgesel kellikler, yaş geçince de tamamen kellik görülebiliyor.

Gereğinden fazla saç dökülmesi nedeniyle saç dökülmesi tedavisi uygulanması zorunlu bir hal alıyor. Bu tedaviyi alanında deneyimli uzmanlarımız aracılığıyla sizlere veriyoruz.

Saç Dökülmesi Neden Olur?

Birçok sebebi olmakla birlikte başlıca sebepleri arasında demir eksikliği, hormonal problemler, mevsim geçişleri, beslenme sorunları, stres ve genetik faktörler geliyor. Sedef, egzama, mantar gibi deri hastalıkları da saç dökülmesine sebep olabiliyor.

Bunun yanında saç folikülünün canlı bir organ olmasından dolayı dengesiz beslenme alışkanlıkları da saçın yetersiz beslenmesine neden olduğundan saç dökülmesi oluşabiliyor. Bazı hastalıklar ve kullanılan ilaçlar da yine çok fazla saç dökülmesi sorunun doğurabilir. Bu hastalıklara tiroit, diyabet, böbrek üstü gibi hastalıkları örnek verebiliriz.

Doğum yapan kadınlarda da saç dökülmesi görülebiliyor. Hamilelikte hormon düzeylerinin çok değişmesi, dökülen saç sayısını arttırır. Özellikle doğumdan sonraki 4 ay içinde saç dökülmesinin daha fazla görüldüğü biliniyor. Saç dökülmesine sebep olan bir diğer sebep de strestir.

Genetik faktörlere bakıldığında özellikle saç dersinin tepe bölgesinde ve ön çizgisinde bölgesel açılmalar görülür.

Saç Dökülmesi Nasıl Önlenir?

Saç dökülmelerinizin önlenmesi için birçok tedavi yöntemi sunuyoruz. Size en uygun tedavinin uygulanması içinse uzmanlarımız sizi muayene eder. Dökülme tipine, saç özelliklerine ve saç dökülmenize neyin neden olduğuna göre uzmanlarımız size uygun tedaviyi uygulayacaktır.

Saç Dökülmesi Tedavi Yöntemleri

Saç mezoterapisi, saçın ihtiyaç duyduğu vitamin ve aminoasitlerin saç derisine enjekte edilmesiyle yapılır. Verilen serumlar kafa derisindeki kan akışını hızlandırır. Peptidler ise saç köklerini besleyerek saçların uzamasını hızlandırır.

Kökhücre tedavisi ise, büyüme faktörlerinin saça enjekte edilmesi anlamına geliyor. Gerçekleştirdiğimiz bu tedavi yöntemi sayesinde saç hücreleriniz besleniyor ve kıl kökleriniz güçleniyor. Saçlarınıza canlılık ve parlaklık kazandırıyoruz.

Mezoterapi saç dökülmesi tedavi uygulamalarında da hasta kişinin kendi kanından elde ettiğimiz plazmaları saça enjekte ediyoruz. Bu tedavinin amacıysa iyileştirme gücünü kendi vücudunuzdaki trombositler aracılığıyla yapmaktır. Saç hücreleriniz kendi kanınızla yenilenmiş oluyor.

Saç dökülmesi sebepleri nelerdir?

Saç dökülmelerinin sebeplerine bakıldığında buna sebep olacak birçok faktör olduğunu görüyoruz. Hem kadınlarda hem de erkeklerde sıkça görülen bir sorun olan saç dökülmesi için birçok tedavi yöntemi sunuyoruz.

Bu sorunu en fazla tetikleyen sorunlara baktığımızda genetik yatkınlıklar, hormon bozuklukları, sistemik rahatsızlıklar, kullanılan ilaçlar, doğum sonrası, vitamin ve mineral eksiklikleri, deri hastalıkları, kozmetikler, psikolojik sebepler olarak sayabiliriz.

Androjenik alopesi dediğimiz genetik yatkınlığa bağlı saç dökülmeleri, günümüzde erkeklerin %50’sinde görülüyor. Kadınlarda ise menopoz öncesinde %13’ü, 65 yaş üstündeki kadınların %75’inde bu soruna rastlıyoruz. Kadı tipi saç dökülmelerinde yavaş olarak ilerleyen bu sorun zamanla tepe kısmında boşlukların oluşmasına, saç ayrım çizgisinin genişlemesine neden oluyor.

Erkek Tipi Saç Dökülmesi

Erkek tipi saç dökülmeleri, androgenetik alopesi olarak bilinir ve genetik yatkınlığa bağlı olarak gelişir. Kadınların aksine bu sorun aniden gelişir ve hızlı ilerler.

Saç dökülmeleri en fazla erkeklerde görülür ve genellikle başın üst kısmından başlayarak ön hat çizgisinin kaybolmasına neden olur. Günümüzde görülen saç dökülmelerinin %80’ini erkek tipi saç dökülmeleri oluşturuyor.

Kadın Tipi Saç Dökülmesi

Kadınların birçoğu saç dökülmesi tedavi alıyor. Bizden alacağınız tedavi ile bu sorundan kurtulabilirsiniz. Genetik sebepler veya hormon bozukluklarından dolayı meydana gelen bu sorun insülin direnci, polikistik over ve böbreküstü bezi hastalıkları olanlarda görülüyor.

Hangi vitamin eksikliğinde saç dökülür?

Vitamin eksikliğinden dolayı da meydana gelen saç dökülmeleri genellikle B12 ve D vitamini eksikliğinden kaynaklı olsa da bunların yanında folik asit, biotin, çinko ve demir gibi vitamin eksikliklerinden de meydana geliyor.

Saç dökülmesine ne iyi gelir?

Eksikliğini yaşadığınız vitaminleri almak, düzenli beslenmek ve fındık, badem, ceviz, yumurta, kırmızı et gibi besinlerin düzenli olarak tüketilmesi gerekiyor. Saç dökülmelerinin dengesiz beslenmekten veya vitamin eksikliğinden olması durumunda, protein ve vitamin bakımından zengin bir beslenme düzeni yapılır.

Hastalıklardan dolayı saçlarınız dökülüyor ise de neden olan hastalık tedavi edildikten sonra saç dökülmesi tedavisine geçilir.  Genetik faktörlere bağlı olarak gelişen erkek tipi veya kadın tipi dökülmelerde uyguladığımız saç dökülmesi tedavi yöntemleri ise saç mezoterapisi, kökhücre tedavisi ve Mezoterapi tedavisidir.

Saç dökülmesi tedavi ne kadar sürer?

Sizler için verdiğimiz hizmetler dermapen ve microneedling tedavileridir. Hastaların saç dökülmelerine bakarak ihtiyaçları doğrultusunda uygulanan tedavilerdir. Bunlara örnek olarak saçkıran, egzama ve sedef hastalıklarını verebiliriz. Bu tedavilerin süresi kişiden kişiye farklılık gösterir.

Saç Dökülmesi Tedavisi Fiyatları 2024

Hormon bozukluğuna bağlı olarak da çıkan saç dökülmesi adet düzensizliği, tüylenme, hızlı kilo alma ve akne gibi sorunlarla birlikte oluşur. Bu konuda hormon testleri yaptırarak buna göre bir saç dökülmesi tedavisi uygulanmalıdır.  Bu yüzden uygulanacak tedavinin niteliği ve süresi fiyata etki edecektir.

Bu yüzden kişiden kişiye farklılık gösteren saç dökülmesi tedavisi fiyatları 2024 hakkında bizden bilgi alabilirsiniz. Saç dökülmesi tedavisi fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere hemen ulaşabilirsiniz.