Saç Mezoterapisi

Mezoterapi , invaziv olmayan saç restorasyon tekniğidir. Yüzeyel mikro enjeksiyonlar, epidermisin altındaki belirli dokulara uygulanır. Enjekte edilen çözelti enzimler, amino asitler, mineraller ve vitaminlerin bir kombinasyonudur. Çözelti, her hastanın durumuna ve tedavi planına uyacak şekilde düzenlenmektedir.

Mezoterapi Saç Dökülmesi İçin Nasıl Kullanılır?

Mezoterapi saç dökülmesi söz konusu olduğunda başarılı bir yöntemdir ve tüm dünyada kullanılır. Ağrısız bir işlemdir ve lokal anestezi veya pansuman gerekmez. Saç mezoterapisi ile saç folikülünün yeniden büyümesini, fazla dihidrotestosteronun nötralizasyonunu ve kafatasının etrafındaki kan dolaşımının uyarılması mümkündür.

Saç Mezoterapisi Nasıl Uygulanır?

Bu tedavi hem kimyasal hem de fiziksel stimülasyonun uygulanmasını içerir. Kafatasının belli bölgelerine çeşitli ilaçların küçük bir dozu uygulanır. Dozaj ve uygulama alanına, tedavi edilen kişinin durumuna göre karar verilecektir.

Kafatasına mikrospor oluşturmak için bir iğne kullanılır. Bu, saç büyümesi için en önemli iki bileşen olan elastin ve kollajen oluşumuna yardımcı olur. Bu işlem mevcut saçlara müdahale etmez, ancak yeni saç köklerinin büyümesini sağlar.

Saç büyümesini teşvik etmek için kafatasına kimyasal bir solüsyon enjekte edilir. Bu çözüm kan dolaşımını iyileştirmeye, iltihabı azaltmaya, kollajen ve elastini arttırmaya yardımcı olur. Solüsyonun bileşimi, her hastanın spesifik sorunlarına göre yapılır ve bu nedenle hastalar arasında değişiklik gösterir.

Mezoterapi Tedavisi Ne Kadar Sürer?

Her mezoterapi seansı yaklaşık 10 ile 30 dakika sürer. Zamanlama tamamen tedavi edilen kafatasının yüzey alanına dayanmaktadır. Ortalama olarak, saç büyümesini sağlamak için yaklaşık 10-12 seans gerekir. Başlangıç ​​olarak, ilk birkaç ay boyunca görünür sonuçlar elde etmek için yoğun bir tedavi planı uygulanır. Hasta tedaviye cevap vermeye başladığında, tedavi sıklığı giderek azalır.