Scarlet X Altın İğne

Scarlet X Altın İğne Nedir?

Scarlet X Altın İğne, genç ve sağlıklı bir cilt yapısı elde etmek için uygulanan fraksiyonel radyofrekans işlemidir. Yaşın ilerlemesi, hormon metabolizmasının değişimi, yaşam şartları, iş hayatı ve yoğun stres gibi nedenlerden dolayı cilt yapısı değişir.

Özellikle 25 yaş sonrası kollajen üretiminin durması nedeni ile ciltte çökmeler meydana gelir. Medikal estetik alanında yaşanan gelişmeler sonucunda fraksiyonel radyofrekans tekniği ile bu sorunlar ortadan kaldırılabilir.

Scarlet X Altın İğne Nasıl Etki Eder?

İşlem için kullanılan küçük iğneler radyofrekansı deri altındaki cilt dokusuna iletir. Kollajen sentezini tetikler. Kolajen üretimi ile hücreler kendisini yeniler ve cilt gençleşmesi görülür. Mikro iğneler yardımı ile cildin en alt katmanındaki hücrelere kadar erişim sağlanır. Son yıllarda uygulanan en etkili medikal estetik işlemlerinden birisi scarlet x altın iğne yöntemidir.

Scarlet X Altın İğne Kimlere Uygulanabilir?

Cilt yüzeyinde lekelenmeler, akne sorunları, kırışıklık ve cildinin gençleşmesini isteyen herkese uygulanabilir. Epilepsi hastaları, kanama pıhtılaşma bozukluğu olanlar, hamileler ve kalp pili bulunanlar için bu işlem tavsiye edilmez. Cildinizin görüntüsünden memnun olmadığınız zaman uzman hekim ile görüşerek bu uygulama için randevu alabilirsiniz.

Scarlet X Hangi Cilt Sorunları İçin Kullanılır?

Uygulamanın tedavi yelpazesi oldukça geniştir. Leke sorunları, aşırı terleme, gözaltı torbaları, gıdı sarkması, cilt tonu farklılıkları ve düşük kaş problemleri için uygulanır. Scarlet x altın iğne farklı cilt problemlerinin tedavisi için kullanılabilir. Cildi gençleştirirken aynı zamanda güzelleşmesine yardımcı olan bir tedavi tekniğidir.

Hangi Amaçla Tercih Edilir?

Cildin zarar gören ve bozulmaya başlayan hücrelerinin yenilenmesi ve tedavi edilmesi amacı ile kullanılır. Hamilelik çatlakları, gözaltı morluk tedavisi ve gözenek sıkılaştırma işlemi için de tercih edilebilir. Estetik kaygılar ile uygulanan bir işlem olsa da yara ve yanık tedavilerinde çok başarılıdır. Son yıllarda yanık izlerinin yok edilmesi amacı kullanılır. Cilt direncinin artırılması ve yüz lifting işlemi de radyo frekans tekniği ile gerçekleştirilebilir.

Scarlet X Ağrılı Bir Uygulama mıdır?

Lokal anestezi yöntemi ile yapılan bir işlem olduğu için uygulama esnasında herhangi bir ağrı hissedilmesi söz konusu değildir. Konforlu ve uygulamasının kolay olması nedeni ile sık sık tercih edilebilir. İşlem için mikro iğnelerin kullanılması nedeni ile ağrılı olduğu düşünülebilir. Ancak etkili anestezik kremler sayesinde ağrı oluşmaz.

Scarlet X Kaç Seans Uygulanır?

Bir ay ara ile iki seans uygulanan tedavi memnun edici sonuçlara sahiptir. Ancak tedavisi gerçekleştirilen sorunun derecesi, işlem sonucu ve doktorun tavsiyesi ile seans sayısı değişiklik gösterir. Seans sürelerinin uzunluğu ve etkisi de yine seans sayısını artırabilir. Cilt yapısı sağlıklı ve alerjik olmayan kişilerde 4 seansa kadar uygulama yapılabilir. Scarlet x altın iğne işleminin kaç seans uygulanması gerektiğine gerekli fiziki muayeneyi yaptıktan sonra hekim karar verir. İşlem sonucunu yeterli bulmayan hastalar doktorlarından ek seans talebinde bulunabilir.

Scarlet X Etkisi Ne Kadar Sürer?

Medikal estetik uygulamaları yaşlanma sorununu geciktirse de durduramaz. Özellikle cilt için yapılan uygulamalar gerekli bakımlar yapılmadığı sürece kısa sürede etkisini yitirebilir. Genel olarak bakıldığında işlem etkisi ortalama 12 aydır. Bu sürenin sonunda işlem tekrar edilebilir. Dermatoloğun tavsiye ettiği cilt bakım ürünleri ile işlemin etki süresi biraz daha artırılabilir.

Scarlet X Tedavisinden Sonra Ne Görülür?

Tedaviden 6 ay sonra cilt yüzeyinde parlaklık ve canlılık görülür. Cilt kalitesi artar ve kırışıklıklar azalır. Güneş ışınlarının zararlı etkisi nedeni ile oluşan koyu lekeler silikleşir ve yok olur. Kollajen üretimini tetiklediği için cildin esnekliği artar ve genç bir görünüm kazanır.

Scarlet X Kullanım Alanları Nelerdir?

Basen ve abdominal bölge çatlakları, yüz kırışıklıklarının giderilmesi ve boyun bölgesindeki sarkmalar başta olmak üzere vücudun farklı alanlarında kullanılır. Cildin gençleştirilmesi ve canlanması için tercih edilen bir işlem olsa da tüm vücutta rahatlıkla kullanılır ve mükemmel sonuçlar elde edilebilir.

Scarlet X Kullanım Özellikleri Nelerdir?

Radyofrekans cihazı üzerine monte edilmiş ve üzerinde yaklaşık 50 adet mikro altın iğne bulunan bir cihaz ile gerçekleştirilir. Cihazın özellikleri markasına göre değişiklik gösterebilir. İğnelerin etki mesafesi 0,3 milimetredir. Bu sayede tüm cilt katmanlarına aynı anda uygulanabilir.

Kullanılan başlıklar kişiye özeldir ve her hasta için farklı başlık kullanılır. Tomogrofik alet yapısına sahiptir ve tarama özelliği ile çalışır. İğneli yapısı nedeni ile ciltte geçici hasar meydana gelebilir. Hafif derecede kızarıklık oluşması normaldir. Scarlet x altın iğne kullanım özellikleri sayesinde yüksek başarı oranına sahip bir tedavi tekniğidir.

Scarlet X Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

Yeni teknolojik cihazlar ile profesyonel şekilde uygulanan işlemin bazı avantajları vardır. Bu avantajlar;

• Epidermis ve dermise doğrudan ısı verdiği için en alt katmana etki edebilir.
  • Uygulama bölgesi ile beraber cildi bir bütün halinde önerir.
  • Her mevsim tüm cilt tipleri için uygulanabilir.
  • Cilt tipine göre enerji frekansı ayarlandığı için yan etki oluşmaz.
  • Farklı yapıdaki başlığı sayesinde pürüzlü ciltlerde de uygulanabilir.

Sıraladığımız avantajları elde edebilmek için mutlaka tecrübeli hekimler tarafından uygulama yapılmalıdır.

Scarlet X Altın İğne Fiyatları 2024

Medikal estetik uygulamalarının fiyatları hizmet alınan kuruma göre değişir. Scarlet x altın iğne uygulamasının fiyatları belirlenirken, seans sayısı, seans süresi, cilt problemlerinin yoğunluğu, hekimin tecrübesi ve kurumun kendi fiyat politikası göz önüne alınır. Bu nedenle fiyat konusunda detaylı araştırma yapılmadan kurum seçimine karar verilmemelidir. Scarlet x altın iğne fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.

Scarlet x altın iğne fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlre ulaşabilirsiniz.

Scarlet X Altın İğne ile İlgili Sık Sorulan Sorular

Uygulama Sonrasında Yapılması Gerekenler Nelerdir?

İşlem sonrası dikkat edilmesi gereken bazı uygulamalar vardır. Bu uygulamalar işlem etkisinin daha kısa sürede ortaya çıkmasına yardımcı olur. İğne darbelerinin neden olacağı morlukları engellemek için düzenli buz uygulaması yapılmalıdır.

Havuz ve deniz gibi alanlardan en az 1 hafta uzak durulmalıdır. Duş alma işlemi 24 saat sonra ılık su ile gerçekleştirilebilir. Bağışıklık sistemi düşük olan ve cilt yapısı uçuk için elverişli olan kişiler antiviral ilaç kullanmalıdır. Uygulama alanında kızarıklık, şişlik ve enfeksiyon gelişen kişiler vakit kaybetmeden dermatoloğuna başvurmalıdır.

Sosyal Yaşantıyı Etkiler mi?

Kolay uygulanan ve herhangi bir acı oluşturmayan bir işlem olduğu için sosyal yaşantıyı etkilemez. İşlemden hemen sonra günlük hayata dönüş yapılabilir. Ayrıca başarılı ve profesyonel olarak yapılan tedavi sonrasında kişinin kendine olan güveni arttığı için sosyal hayatta daha aktif hale gelebilir.

Uygulama Sonrasında Yan Etki Oluşur mu?

FDA onaylı fraksiyonel radyofrekans cihazı kullanılan ve donanımlı kurumlarda uygulanan işlem sonucunda herhangi bir yan etki oluşumu söz konusu değildir. İşlemi yapan sağlık çalışanının ve hekimin tecrübesi olası yan etkileri minimum seviyeye indirir. Alerjik cilt yapısına sahip olan kişilerde kızarıklık ve kaşıntı oluşabilir. Düzenlenen ilaç tedavisi sonucunda bu yan etkiler ortadan kaldırılır.

Uygulama Sırasında Ağrı Hissedilir mi?

İşlemden 30 dakika öncesinde uygulama alanına sürülen kremlerin etkisi yaklaşık 4 saat sürer. Bu sayede scarlet x altın iğne işleminde ağrı hissedilmez.